Saturday 23 August 2014

Opa Snow RM54

Opa Snow 
RM54 Excluding Postage


Produk Istimewa 
OPA Snow Slimming Foam merupakan satu-satunya produk pelangsing badan di dunia yang membolehkan anda kurus dan perlu melakukan senaman dan aktiviti yang memenatkan. Slimming Foam ini meresap ke dalam kulit anda dan meningkat keberkesanan thermal dan paling penting sekali membakar lemak badan secara berkesan! 

Sangat Berkesan 
OPA Snow Slimming Foam berkesan dalam membakar lemat pada bahagian badan yang degil dan membuang lemak yang tidak diperlukan untuk menjadikan bentuk badan anda lebih cantik dan licin. 

Kesan Pantas 
Pakej Pelangsingan 4 dalam 1 iaitu kurus dengan sihat, membentuk rupa badan, anti kedutan dan menawan kelembapan kulit. OPA Snow Slimming Foam menyelesaikan masalah lemak pada bahagian badan yang degil, mengetatkan kulit yang kendur, kulit mengelupas serta kulit yang kering. 

Selamat Digunakan 
OPA Snow Slimming Foam mengutamakan kualiti dan produk semulajadi. Selepas buih diaplikasikan ke kulit, anda akan merasakan sensasi panas akibat pembakaran lemak di dalam namun rasa yang sejuk yang segar pada kulit anda. OPA Snow sangat sesuai untuk semua jenis kulit.

No comments:

Post a Comment